niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award

Na samym początku chciałam poinformować, że blog NIE ZOSTAŁ porzucony. Po prostu nie dodaję nic nowego, ze względu na trudne warunki w szkole i gdy tylko będę miała trochę luzu to wrzucę kolejny rozdział, I PROMISE!


Okej, to wszystko dzięki kochanej Souris, albo HipstaMouse, zwał jak chciał. Zostałam nominowana do Liebster Award! O man! I właśnie tym sposobem, muszę odpowiedzieć na pytania, które zadała Souris i sama nominować jakieś blogi, ale tylko te, które nie nominowały mnie, a potem jeszcze napisać swoje własne pytania... Nie no, DZIĘKI PAULA! :D

All right, than:

1. O czym możesz mówić na okrągło?
Jestem pewna, że o Delenie z Vampire Diaries! Ta para jest dla siebie stworzona, ale nie będę mówiła dlaczego, bo potem napisałabym tu z milion powodów, a tego nie chcecie :D


2. Ulubione danie i dlaczego.
Moim ulubionym daniem będzie na pewno Spaghetti Bolognese. Czemu? Bo rzadko je jem, bo mi się nigdy nie chce przyrządzać xd.


3. Ulubiony bromance? (pomijając Larry'ego, jeśliś łaska)
Pomijając Larry'ego? O man... Ziall albo Ziam :D


4. Słowa które zbyt często wypowiadasz, to...?
Sunshine i niestety "ja pierdole" xd


5. Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę - 3 rzeczy!
Souris, Chłodziarko-zamrażarkę wypełnioną piciem i... telefon komórkowy gdybym jakimś cudem złapała zasięg.


6. Gdybyś była zwierzaczkiem jakim byś była, dlaczego?
Lol, pewnie kotem :D Prawdopodobnie dlatego, że jak czegoś chcę, to potrafię się nieźle przymilać oraz jestem w stanie mieć wyjebane na niektórych ludzi.


7. Jak znalazłaś się w fandomie?
Lol, przypadkiem obejrzałam WMYB i czytałam jakieśtam opowiadania.


8. Dlaczego piszesz?
Bo tak xd


9. Pierwsza myśl gdy wstajesz?
A czy ja wiem? Żeby tylko do kibelka trafić xd.

10. Twój najdziwniejszy sen... opowiesz go?
Chyba nie jestem w stanie wybrać wśród swoich najdziwniejszych snów, bo wszystkie są niesamowicie dziwne.

11. Co sprawia, że możesz się uśmiechnąć "od tak"?
Myśl, że w maju jadę do Londynu.


Przyszedł czas na moje nominacje. Nominuję zatem:
- Uszati:  www.last-picture.blogspot.com
- Fetish  www.our-month.blogspot.com


sorry, że tylko dwa, ale serio nie mam już kogo.

A to moje pytania:

1. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś.
2. Najważniejsza osoba w Twoim życiu.
3. Najlepszy prezent, jaki dostałaś i dlaczego.
4. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś i dlaczego akurat ta.
5. Najlepszy film, jaki obejrzałaś i dlaczego akurat ten
6. Oglądałaś w sobotę Kevina na TVN (HAHAHA, SORY MUSIAŁAM)
7. O czym/kim myślisz, gdy kładziesz się spać?
8. Jak uspokajasz się, gdy się zdenerwujesz?
9. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
10. Twoja największa fobia?
11. Ulubiona pora roku i czemu? :D

To by było na tyle!
Przypominam, że pojawi się coś niedługo!

3 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji. Zdecydowanie zasłużone... I fajnie było się dowiedzieć czegoś o tobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałabyś mnie na wyspę? Hahaha :D Kocham cię, wręcz za to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam cię do Libster Awards! szczegóły tutaj: http://nobodys-perfect-but-you-are.blogspot.com/2012/12/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń